Med Adobe Creative Cloud kan medarbejderne samarbejde på kreative projekter, uanset hvor de befinder sig. Adobe Creative Cloud består af mere end 30 apps og værktøjer til fotoredigering, design, video, UX, web m.m., som kan anvendes på både computere og mobile enheder. Alle filer gemmes i virksomhedens eget bibliotek i skyen, hvilket gør det nemmere for medarbejderne at opretholde virksomhedens grafiske profil, samtidig med at de kan arbejde i deres foretrukne program og dele dokumenter i smidige arbejdsflows, uanset hvor stort projektet er.
Oprethold virksomhedens grafiske profil. Alle filer gemmes i Creative Cloud Libraries – virksomhedens eget bibliotek i skyen – så de altid er tilgængelige for medarbejderne. Uanset om de arbejder på kontoret, hjemmefra eller på farten.
Få adgang til de nyeste apps, opdateringer og funktioner, så snart de bliver frigivet, og hold dig ajour med de seneste designtrends og værktøjer til kreativitet.
Skab kvalitetsindhold til stort set alle medier, blandt andet tryk, web, video, mobil, tale og VR.
Understøt samarbejde med integrationer til produktivitets-apps som Slack og Microsoft Teams.
Del links til modtagere, som ikke har en Creative Cloud-konto.
Brug værktøjer såsom Adobe Fonts, Stock, Color og Capture direkte fra Creative Clouds apps.
TD SYNNEX har kontorer i 19 lande og er Adobes største distributør i Europa. Vi tilbyder vores forhandlere omfattende support til Adobes produkter, inklusive Adobe Creative Cloud.